Los alcaldes miñoranos insisten en exigir a la Xunta la gratuidad de la AG-57

La comarca miñorana continuará reivindicando la gratuidad de la AG-57, aunque la Xunta invite a sus alcaldes a aunar esfuerzos para conseguir descuentos en la AP-9. Los regidores de Baiona, Nigrán y Gondomar coincidieron ayer en manifestar que su reclamación no tiene nada que ver con competencias estatales o autonómicas ni con colores políticos, sino con defender los intereses de sus vecinos.

El de Nigrán, Juan González, calificó la respuesta de la Consellería de Infraestruturas e Mobilidade de "infantil" al calificar la AG-57 de una de las más baratas de España "e dándonos leccións aos alcaldes coma se fosemos nenos" . A su juicio, "os rexedores do Val Miñor estariamos encantados de que a AP-9 tivese descontos e faremos o que nos pida a Xunta para conseguilo, pero a autoestrada que temos aquí é a AG-57 e temos que pedir para os seus usuarios, que son os nosos veciños". Su homólogo en Baiona, Ángel Rodal, apuesta por "seguir reivindicando la gratuidad", pese a la reprimenda de la Xunta. "Pediremos que sea gratuita o al menos que tenga el mínimo coste posible, sobre todo en los tramos entre nuestros concellos, que deberían actuar de circunvalación". Por su parte, el regidor gondomarés, Francisco Ferreira, manifiesta que "nós, como representantes dos habitantes do Val Miñor, o que temos que facer é pedir as dúas cousas, a liberación da AG-57 e os descontos na AP-9, e non consentir que sexamos o parrulo feo cando O Morrazo ten a gratuidade e Redondela pode conseguila". Es partidario de "facer presión tanto á Xunta como ao Goberno central con mobilizacións" y para ello llama a los representantes políticos de la comarca a sentarse "e tomar decisións".

El BNG del Val Miñor recordó también su postura al respecto desde hace años. La formación frentista apuesta por el rescate de la AG-57 para su gestión pública "e pola supresión das peaxes". Sus portavoces en Baiona, Nigrán y Gondomar -Iago Pereira, Xavier Rodríguez y Manuela Rodríguez, recuerdan que el Bloque presentó una enmienda a los presupuestos autonómicos para evaluar el rescate, rechazada por el PP. Por eso califican de "burla" que el alcalde popular de Baiona "se queixe polas subas impostas" y esperan que las declaraciones de los tres regidores "sexan algo máis que efémeros propósitos de aninovo".

n Fuente: Faro De Vigo