Manifesto cifra en 310.000 euros al año «o goberno máis caro da historia de Gondomar»

"Non imos facer demagoxia sobre o que cobren o alcalde e os concelleiros ou sobre se merecen ou non o salario. O que nos preocupa é se Gondomar pode asumir o goberno máis caro da súa historia". El portavoz de Manifesto Miñor, Antonio Araúxo, cifró ayer en 310.000 euros el coste anual del equipo socialista con mayoría absoluta -sumando sueldos brutos, aportaciones a la Seguridad Social, asistencias a juntas de gobierno y personal de confianza- y se pregunta si un ayuntamiento "cun orzamento de 7.054.000 euros pode adicar un 4,4% a manter o goberno" .

El líder de Manifesto Miñor, formación socia del PSOE en el bipartito del anterior mandato cuya representación ha bajado de tres a dos concejales del total de diecisiete de la Corporación, considera que dicha cantidad "non é asumible nin ética, sobre todo se se contrasta cos 85.000 euros ano ano que o Concello adica ás axudas de emerxencia social".

La Corporación aprobará hoy las cinco dedicaciones exclusivas y una parcial del equipo de Ferreira y el reparto de áreas en el pleno previsto a las 10.00, en el que se dará luz verde al nombramiento de representantes en la Mancomunidade do Val Miñor. Ferreira propone que lo acompañen en el organismo tres ediles de su partido y uno del PP. Manifesto se queda fuera junto con Cs y BNG y Araúxo considera que el alcalde trata de "amordazar a oposición" , ya que "é unha cuestión de vontade política crer que Gondomar estaría mellor representado con todas as forzas da Corporación".

n Fuente: Faro De Vigo